luni, 27 octombrie 2008

Love is for loosers..

"Love is for loosers.." de ce afirm asta cu atata siguranta?
Pentru ca majoritatea dintre voi aveati o formula gresita de a iubi.. Nu aveti havar de intensitatea cuvantul "iubire" dar vorbiti despre ea si aveti impresia ca o simtiti.. Uite ca iubirea nu e din hartie, nu poate fi definita si nu e nici macar un text.. Cu siguranta stiti ca oamnei simpli iubesc, oameni bogati iubesc, oameni saraci iubesc, oameni prosti iubesc, oameni bonlavi iubesc. Filozofii iubesc si muncitorii iubesc.. Dar cati dintre ei stiu cu adevarat cu ce se papa iubirea?
O fereastra de mess cu Falling Hearts nu e iubirea, :X, :*, >:D< .. nici ele nu sunt iubire.. Daca suni persoana pe care crezi ca o iubesti de 10 ori pe zi sa o intrebi ce face nu e iubire, daca ii faci mii de cadori fara motiv ( just because it's Sunday) nu e iubire. Daca il/o vezi intrand la dus si te innebuneste corpul lui/ei perfect nu e iubire. Daca abia astepti sa o/il vezi din nou, sa saruti,sa zambeti, sa atingi.. nu e iubire.. Daca o/il scoti in oras, la teatru, cinema, club, nu e iubire.Daca pleci de nebun/a la mare, doar ca sa va vedeti acolo, nici aia nu e iubire, daca ajuti sa treaca prin cele mai grele momente din viata lui/ ei, nu e iubire..Daca iubesti, dar tradezi in ascuns, asta nu e iubire, daca nu iubesti,dar dai sperante desarte asta nu e iubire.. Daca iubesti si te daruiesti pe tine, dar esti inselat pe ascuns, in fiecare zi.. asta e trist, dar nu te impiedica sa cauti iubirea in alta parte.. si daca o vei cauta cu siguranta o vezi gasi.. Si atunci ? Care e iubirea? Atunci cand inchid ochii, iar persoana respectiva ma inconjoara cu fiinta si aura ei, apoi deschid ochii si tot nu vad nimic inafara de ea, atunci stiu ca o iubesc.. Daca imi spune cuvinte grele si eu tot vreau sa o strag in brate si sa o sarut, atunci stiu ca iubesc.. Daca ma trezesc dimineata cu gandul la ea, ziua imi merge in functie de ce privire imi arunca sau daca imi zambeste sau de ce imi spune si seara mereu sunt melancolic/a pentru ca nu e langa mine.. atunci stiu ca iubesc.. Daca mi-as da cele doua picioare pentru fericirea ei, chiar daca nu e langa mine, atunci iubesc.. Daca spun "Te iubesc!" si sunt refuzata cu raceala.. si eu tot mi-as da sufletul pentru aceea persoana atunci aveam dreptate.. deci iubesc..
Daca ma voi descoperi vrodata in totalitate, voi iubi si ne vom consuma iubirea si in rai.. Iubirea este cand te daruiesti cuiva, nu conteaza cui.. insa daca intalnesti pe cineva care nu te va trada.. aceea este iubirea perfecta.. Curaj.. daca nu ai intalnit iubirea inca.. nu cobori, asteapta statia urmatoare.. Atentie insa la ce statie cobori.
By ZzZ

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma doare fiecare cuvant, ti-am mai spus

Apple spunea...

si pana la urma ce e iubirea? :)...exista o definitie?

ZuZyK spunea...

Depinde de cum percepe "dragostea" fiecare persoane in parte :)

din_strada spunea...

acuma poti zice ce`i iubirea in cazul tau sau.. cum o traiesti tu?