miercuri, 8 octombrie 2008

Puterea luminii


O raza difuza de lumina, un spectru descompus, umbre ce par sa se amestece cu lumina, si cercuri striate masele subatomice spulberate, sunt descompus intr-o entitate subatomica, sunt totusi o fiinta, inteligenta... dar devin orice forma vreau. Calatoresc printr-un flux energetic, ce imi roteste asa zisul corp intr-o spirala ce vibreaza in n dimensiuni.

Sunt in aeroport într-un furnicar de oameni. Port ochelari negri si zambesc vag, static, in timp ce lumea aleargă intr-un context de motion blur prin fata si prin spatele meu. Ajut o femeie sa se ridice dintr-un incident cu un gainar si o poseta si sunt luat pe sus ca suspect de politie. Evident ca sunt somat sa ma legitimez.. de unde vii, cu ce ai sosit, unde locuiești.

La intrebarile astea raspund asa:

Vin de pe o planeta cu doi sori din constelatia Lyra, la 1000 de ani lumina de aici, K-Pax.

Imi cer sa imi scot ochelarii...prefer sa raman asa, le spun. Mi se face proces verbal. Nu inteleg de ce sunt trimis la psihiatrie...probabil sunt nebun. Sau poate sunt nebun. Doctorul foarte increzator ca unul care isi cunoaste meseria ma priveste pe deasupra ochelarilor. Stau teapan in scaun cu ochelarii pe ochi.

- Deci vii de la 1000 de ani lumina...ei bine...de ce am eu o vaga impresie ca esti la fel de om ca si mine?

- De ce un balon de sapun e sferic?...pentru ca e forma cea mai eficienta de conservare a energiei...pe planeta voastra arat ca om..pe k-pax ca un k-paxian.


- Cu ce ai sosit aici?

- Cu puterea luminii.

- Ti-a luat cam mult calatoria...cam 1000 de ani.

- Nu noi avem viteze multiplu c

- Si daca ti-as spune ca un oarecare Einsten a spus ca nimeni nu poate calatori mai repede ca viteza luminii?

- As spune ca il citati gresit. El a spus ca nimic nu poate accelera spre viteza luminii deoarece masa sa ar tinde spre infinit. Dar nu a spus nimic despre alte tip de entitati, care deja calatoresc in spatiu cu viteze de multi c.
...

L-am convins pe doctor aproape ca nu sunt nebun, nici macar om..si e culmea, directorul insitutului de psihiatrie...

In fata unui grup de doctori in astrofiziologie, am desenat orbitele planetelor din constelatia Lyra, pe un ecran electronic si chiar a celor care nu sunt vizibile de pe pamant. Doar putini astronomi de pe pamant stiu de existenta lor.


Sunt sub hipnoza...vor sa imi ravaseasca toate dedesupturile mintii...


- Cu ce ai sosit aici?

- Cu puterea luminii

- Din ce localitate

- K-Pax, Lyra

...

- Ce cauti aici.

- Am venit sa ajut pe cineva.

- Pe cine? Cum se numeste?

- Nu iti spun..

- Te rog..cum il cheama

- Nu pot.

Pe K-pax oamenii nu se casatoresc, procreerea e un act neplacut si dureros si copiii sunt crescuti de toata lumea si invata de la fiecare cate ceva.

Voi pleca pe 27 ora terestra 5.41.02 GMT+2

Pot sa iau o singura persoana cu mine.


PS. Ce ar fi daca asta ar fi noua mea identitate, poate ca cea veche pastreaza amintirea dureroasa a unei traume insuportabile.

Poate ca nu sunt k-paxian...sau am ajuns sa fiu singurul care nu mai crede asta.

Vin si merg pe o planeta.

Dar nu va faceti griji – n-o sa ies afara prin pieptul vostru!
Si am sa iau doar o persoana cu mine.




Kajol , din El Salvador



Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.