luni, 7 martie 2011

Little

Se spunea, cu ceva timp in urma, sa nu ai niciodata incredere in barbati.. ei sunt cei ce iti manipuleaza sentimentele, ei inseala, motivandu-si de fiecare data fapta, ei vorbesc urat femeilor pe care le-a pierdut, cauta mereu consolare.. face totul ca vina sa fie mereu pe umerii altora si nu a lui..

Eu nu mai am curaj sa cred in ceea ce credeam mai de mult, in posibilitati, in drame, in poveste perfecte, in ceea ce spuneti voi sau in ceea ce spun ei..

Eu cred in mine, cred in ceea ce simt .. cred in ceea ce vad si cel mai important cred in el..

Si asta nu e o declatatie “de dragoste” pentru tine, tu cel ce citesti si zambesti infundat, ironic.. Si stii de ce ? Pentreu ca povestea noastra nu-i deloc perfecta. Daca ar fi fost, tu erai aici, in spatele meu in timp ce eu scriam aceste randuri si nu m-ai fi lasat in ruptul capului sa ma concentrez.. Daca ar fi fost, n-as fi varsat nicio lacrima, pentru tine, pentru noi.. Daca ar fi fost, nu ar fi existat atata dor, atat speranta, atatea sentimente..

Si cand spun perfecta, ma refer la o poveste ca cele din basme, cand printul si printesa traiesc fericiti pana la adanci batranesti..

Realitatea noastra este total imprefecta, dar tocmai asta o face speciala si plina de farmec..

Niciun comentariu: