vineri, 5 noiembrie 2010

Un fel de plumb

Pe camp.. la abator.. nu ninge..
Noaptea-i linistita.. nu-i vant.. nu-i frig..
E fum.. si ceata..
Tablou funerar.. negrul si albul se combina.. peisaj macabru..
Am plans.. si mi-a fost frica.. n-ai fost acolo sa stergi si sa alini..

Asculta ploaia.. sunt lacrimile ce-mi curg mie..
Asculta vantul.. e respiratie mea, cand nu sunt langa tine..
Priveste soarele.. e zambetul meu cand te aveam..
Priveste cerul innorat.. reflecta inima mea..

Asculta-ti inima.. sunt Eu..

Te rog..
Sa nu ma cauti.. si daca ma cauti sa nu ma gasesti..
Sa nu ma gasesti.. si daca ma gasesti sa nu ma strigi..
Sa nu ma strigi.. si daca ma strigi sa nu-ti raspund..
Sa nu-ti raspund.. si daca iti raspund sa ma lasi..
Sa ma lasi.. si daca ma lasi sa nu ma mai vrei..
Sa nu ma mai vrei.. si daca ma vrei, sa nu ma ai..
Sa nu ma ai.. si daca ma ai sa nu-mi zambesti..
Sa nu-mi zambesti.. si daca imi zambesti.. sa nu-mi cer sa zambesc si eu..

Si te mai rog..
Sa nu ma mai iubesti..
Sa ma uiti..
Sa nu te gandesti..
Sa mergi inainte fara mine..

Si te mai rog.. sa nu crezi nimic din ce te-am rugat..


Edward Shearmur - Grand Central



2 comentarii:

Anonim spunea...

Bacovia si alti scriitori au consacrat cuvintele pe care tu le copiezi acum. Fi originala, nu copia altcuiva!

ZuZyK spunea...

Sunt 6 cuvinte inspirate, cele de inceput..
Iti multumesc de sfat !
Bacovia este poetul meu preferat si ma repet spunand ca scriu pentru mine, nu pentru cei ce ma citesc.