miercuri, 3 august 2011

Revenire

Apusul..

Intraga planeta se pregateste de somnul dulce al unei nopti lungi in care doar stelele vor veghea..

Iar natura, in ochii mei, ascunsi in balconul singuratic si intunecat, se lasa usor in bataia vantului, de parca sta sa adoarma..

Ochii-mi sunt mici si fixati in gol.. Doar buzele-mi sunt miscate, scotand din cand in cand un fum subtire si gri..

Asteptarea, intr-o casa goala imi agita gandurile.. Ma simt rece..

Spaima..

Tresar cand simt o atingere pe umarul meu stang insotita de cuvinte ce ma intreaba “ Ma asteptai ? “

Mai apoi, buzele tale se lipesc de ale mele, bratele tale ma cuprind.. Ma simt stransa si fara aer, intr-un pat moale si la fel de rece..

Adorm goala in bratele tale..





Rasaritul ma gaseste singura.. in acelasi balcon gol..

Niciun comentariu: