joi, 21 octombrie 2010

Ganduri de toamna

Am fost fericita.. un inceput de toama cand totul in jurul meu devena melancolic..

Sfarsitul verii, al soarelui, inceputul scolii cu miros de flori vii.. totusi sufletul meu zambea de fericire, eram linistita, protejata.. si iubita..

Oferind totul.. fara sa cer nimic la schimb, poate un zambet in loc de “Multumesc!”..

Dar.. asa sunteti voi, barbatii, orgoliosi, egoisti si incapatanati.. dati sfaturi atunci cand trebuie sa ascultati.. Aveti impresa ca sosetele se impacheteaza singure, dulapul se umple singur de haine curate si calcate, iar mancarea se pune singura in farfurie.. Tot voi.. preferati sa va rataciti decat sa cereti indicatii.. noroc ca s-au inventat GPS-urile.. Si daca noi nu v-am iubii ati fi cu toti in strada murdari si flamanzi, aratand ca un tablou de toamna..

Iar tu.. nu esti cu nimic diferit de restul barbatilor..

Ti-am zis de ce iubesc toamna ?

Ti-am zis.. intr-o noapte, cand somnul punea usor stapanire pe tine, iar pana dimineata ai uitat..

O iubesc pentru ca e mereu trista.. cu aspect de cavou..

Natura-i moarta si calcata-n picioare de catre trecatori..

Dar este si romantica, lasand sa inceapa odata cu ea si cele mai frumoase povesti de dragoste.. pacat ca de cele mai multe ori toate se termina asa.. cu aspect ruginiu..

Rugina.. noapte trista si ploioasa de toamna.. In noapte asta n-am sa-ti spun niciun cuvant.. Cuvintele se vor risipi, ca frunzele in vant cand mor, rapuse de tristetea neputintei de a da viata, de a emotiona, de a aduce liniste si pace in sufletul tau..

N-o sa-ti spun nici ca vreau sa fi aici, sa ramai aici, ci iti voi arata cat de frumos este sa stii ca poti fi langa cineva care-ti ofera ceea ce-si doresc frunzele..

N-o sa-ti spun mai nimic, dar te voi asculta asa cum toamna ascult ecourile padurii si gemetele vantului..

N-am sa-ti mai ofer nimic in aceasta clipa..

Poate-ti voi oferii maine.. sau in alta zi.. cand toate impresiile, bucuriile, emotiile noaste vor lua un alt chip..

Ce poti sa oferi iubirii, decat iubirea insasi, asa cum este ea cu bucuriile si visele mele ?

7 comentarii:

Suflet naiv spunea...

:)

Cathy Rose spunea...

ai niste expresii acolo care mi-au ridicat parul de pe ceafa la cat sunt de faine si finute <3 extraordinar de fain!

ZuZyK spunea...

Multumesc !

Anonim spunea...

frumos post,la mai multe si succes,bafta!

V-DD spunea...

de ce crezi ca toti barbatii sunt la fel? de ce crezi ca un barbat nu-si poate gati,calca sau impacheta? eu cred ca sunt mult prea multi barbati care fac asta si o fac de 3 ori mai bine decat o femeie ;).. si nu toti barbatii sunt idioti sau cum vrei tu sa le zici.. cred ca doar tu i-ai intalnit pe aia.. no offence

ZuZyK spunea...

Postarea mea e adresata fix pentru un anumit gen de barbati.. si da, stiu ca exista barbati care'si gatesc singuri si isi spala singuri si nu au nevoie de o femeie pentru lucrurile astea.. si am cunoscut si barbati de genul asta.. doar ca, din punctul meu de vedere, sunt doar 20%.. restul de 80% nu prea..

V-DD spunea...

Cheers :P