sâmbătă, 18 octombrie 2008

Something of me..

Cine sunt eu.. ?!

Nu e o meditatie asupra propie-mi persoana. Nu sunt un subiect bun pentru o analiza...
Sunt, intr-o oarecare ordine de idei, amestecata : O femeie, o fata, o iubita, un roman, o persoana, o muncitoare, o eleva, o lenesa, o castigatoare, o pierzatoare, sunt persoana ta, sunt iubita ta, sunt un scris, sunt un offline, sunt un punct galben, sunt un avatar, sunt un om care plange sau poate un cutit inrosit de sange, sunt o inima ce bate, uneori.. un creier care gandeste, o mana care scrie, o gura care rade, doua buze care vor sa te sarute... sunt un glas la telefon.. ce repeta.. si repeta.. mereu aceleasi cuvinte.. sunt o ureche care aude rasetul tau cristalin.. sunt ochii pe care nu i-ai vazut, gura nesarutata, sunt un relief in zapada sub talpa bocancului tau.. si asa mai departe...
Da.. sunt si o minge.. care sparge un gem.. Macar am spart geamul care trebuia ?

Sunt un nume in lista ta..De cate ori intri ma vezi.. fie galben, fie gri.. cateodata imi vezi moaca printr-un avatar.. si de oglindesti in pixelii din ochii mei de fosfor. Iti inchipui ca sunt cea mai frumoasa din lume, poate sunt, poate nu.. Doar ca nu asta e esential, faptul ca sunt.. ma pot face.. iubibila, dar nu neaparat iubita. Daca sunt o scumpa, o frumoasa, inseamna neaparat ca trebuie sa ma si iubesti ?
Dar mai sunt, cum am enumerat si una si alta.. o mana, o ureche, doua buze.. Ma poti pune la borcan sa decorez un oarecare laborator de biologie. Asta sunt eu ? Uneori plang.. in suflet.. alteori rad.. cu hohote.. Sunt tacuta sau zgomotoasa.. dar nu e nici un registru care sa consemneze de unde vin toate.. si ce rost au.. si ce legatura au cu mine..
Poate data viitoare am sa scriu ce esti tu.. sau poate scrii tu.. dar mai intai raspunde-mi la intrebarea.. Cine sunt eu ?


ZzZz

Un comentariu:

Vasile Andreica spunea...

esti fix ce-ti inchipui tu ca esti :)