joi, 17 martie 2011

Lovin' You

Noapte racoroasa de inceput de toamna..

Nou inceput de viata.. Un fel de renastere langa tine..

Am petrecut mult timp intr-un loc inchis, prea putin aerisit.. Iesind din caldura, aerul rece mi-a facut bine. Fericirea, bucuria ca merg acasa m-a facut sa nu mai simt frigul.

Am mers mult, mult de tot prin noapte, prin aerul racoros.. incantata de fosnetul usor al frunzelor.. aveam rabdare.. o rabdare de inger in orasul pustiu..

The thread is broke..

Patul meu rece si gol.. ma privea trist.. l-am strans in brate, oferindu-i caldura corpului meu, lasandu-mi gandurile sa pluteasca usor peste ochii mei inchisi..

--Stiu, dupa legile acestui pamant, sunt rea, plecata nevenita, lacrima neplansa, suflet fara suflet, am toate defectele spatiului timp – necunoscut.. accept, astept sentinta condamnarea..

Cineva, spunea odata ca gandirea omoara pasiunea.. eu de azi nu vreau sa mai gandesc.. si te rog, nu mai gandi nici tu..

Un aer rece mi se aseaza pe buze.. le apasa usor.. seamana cu forma buzelor tale..

Simt, aud bataile inimii tale..

Thinking aloud..

-- Simt bataile inimii tale cand vorbim la telefon, cateodata mi se taie respiratia, ma trec fiori, respir in ritmul vocii tale.. simt in vene fiecare km ce ne desparte..

Imi apesi buzelee cu un deget, in semn de tacere..

Silence..

Imi mangai fiecare bucatica de piele.. Iti treci mana prin fiecare fir de par..

Picuri.. mangaiere.. gemete adormite.. obosite de vreme, goluri frante. Tacere. Tristete. Taina.

Deschid ochii cautand privirea ta..

Dimineata ploioasa de toamna..




Shanice - Lovin' You

Niciun comentariu: