vineri, 15 octombrie 2010

Povestea lui

O poveste reala din imaginatia mea bogata..

Tarziu am descoperit ca femeia visurilor mele este defapt o copila’n papuci cu ochii verzi si par cret..

A mea copila nu-I doar zambet si fericire imensa, e si lacrimi amare si reci din zilele ploioase..

Nopti la rand am impartit acelasi pat, i-am mangaiat pielea stiind ca pana la mine zeci mai facusera asta, cu maini prea murdare pentru pielea ei si prea zbarcite pentru tineretea ei..

Tot ei.. i-au luat entiziasmut.. dar eu I l-am redat..

Zeci de dimineti calde de vara ochii mei s-au zdruncinat pe pielea ei arsa de soare..

Ii mangaiam buzele cu un deget cu sete de un sarut apasat..

O iubeam.. o iubire siropoasa asa cum ochii tai ratacesc prin romanele de dragoste prafuite intr-o veche biblioteca..

Un milon de ganduri imi treceau prin minte atunci cand ochii mei priveau fix in ochii ei calzi si plini de speranta..

Am avut-o putin..

Mi-a rapus-o o boala.. boala ca ii facea inima sa bata.. fericirea si iubirea..

A vrut sa zboare fara aripi..

Am gasit-o intinsa pe asfaltul rece, zambind cu buzele vineti.. parul valvoi si pulpele descoperite..

Mi-am dorit s-o urmez.. dar menirea mea era sa mai traiesc..

Si-am trait.. mereu cu gandul la ea..

Nu, iubirea noastra nu s-a stins niciodata.. Am continuat sa ne iubim in vis..

Plutesc, acum, printe ganduri , leganat pe un scaun, repus de batranete si de omul pe care-l vad zi de zi in oglinda stearsa de timp..

Lacrimile se opresc printe ridurile ochilor..

A mia iubire, din cele un million de romante necitite de omul simplu si neintelese de omul geniu, rataceste in amintirile unui muritor ramas prea devreme fara copila vioaie din visurile citadine de altadata..





UnderHopper - Latura intunecata

Niciun comentariu: