miercuri, 22 octombrie 2008

Something of you..

Cine esti tu ?

A venit momentul.. Voi scrie si despre tine..despre cine esti tu in viziunea mea..
Tu esti un baiat.. da..inca baiat.. mai ai destul timp pentru a deveni barbat.. deci.. un baiat.. poate un iubit.. al cui iubit ? Al meu ? Esti al meu ? ..Nu .. nu esti.. esti al tuturor si in acelasi timp al nimanui.. Ai putea sa redevi in orice moment un copil.. dar sti ? Eu nu am nevoie de un copil, copil pot deveni eu in bratele tale..
Cu alte cuvinte ai caracteristici comune cu cei care traiesc calare pe Carpati si cu fundul in mare. Consideri ca poti realiza orice, iti lipseste doar contextul adecvat. Ai proasta impresie ca ceea ce ti-ai dorit cu adevarat ai realizat..
Esti un baiat asta inseamna ca te uiti la TV cand joaca Romania, iar dupa ce pierde nu cazi in depresie.. Mda.. voi baieti nu o sa mai intalniti atata flexibilitate sportiva nicaieri in lume.. Pentru ca esti un baiat roman, faci parte din poporul care sta destul de mult cu gatul sub cizma altora si nu reusiti niciodata sa sa taiati grumazuri, dar pana la urma tot reusti sa le faceti bataturi in talpa.. vb aceea "tantar sa fi, tot varsator de sange te numesti"..
Esti un baiat, cu alte cuvinte ti se balangane avutia intre picioare si te gandesti tot timpul la sex.. Cand vezi o fata sti deja ce vei face cu ea, daca o pastrezi pentru o relatie sau daca o vrei doar pentru sex. Esti cartezian, nu poti face decat un singur lucru o data, cand spui "Nu" inseamna "Nu". Nu dai viata, ci o protejezi. Detesti sa fi ajutat si cauti sa fi util.. Cand o femeie iti da sfaturi sti ca e o dovada de dragoste.. dar oare de ce le vezi mereu ca dovezi de lipsa de incredere? Nu ai stari variabile, ai o voce plictisitoare mono. Cand te enervezi nu tipi, ci trantesti usa.. stai si te intrebi.. "oare asta sunt eu?"
Acum te intreb si eu.. "Asta esti tu?" .. Te cunosti atat de bine incat sa-mi dai o definitie lunga si clara a propiei tale persoane ?


By ZzZ

Niciun comentariu: