joi, 15 ianuarie 2009

Mortal..

La circ...
un accident banal --
un acrobat,
un salt mortal,
si...
acrobatul nu s-a mai ridicat...
clinchetele de orchestra au tacut,
iar clovnii din arena au tipat...
dar publicul din staluri n-a crezut
ca poate fi si-un accident adevarat
si-a fluierat...
Zadarnic --
Mortul n-a mai inviat....
Pacat de el !...
era un tanar acrobat frumos,
cu corpul tatuat de sus si pana jos,
de care publicul se minuna,
cand il vedea-ndoit ca un inel
sau cand pe bara fixa se-nvartea
ca o morisca de cafea
cu balerina langa el ! ...
dar balerina nu-l iubea ! ...
povestea lui?
hmm ! ...
povestea mea --
a mea,
a ta
si-a altora ! ...
acelasi accident de circ, banal !..
o zi "relache"
si-apoi la fel,
cu-aceeasi balerina langa el,
alt acrobat...
alt salt mortal !.....

6 comentarii:

Anonim spunea...

:)) plashe asta:))
:-j:-":-j
:X:X:X:X:X HUG YA :X:X:X:X:X

Anonim spunea...

:-j Plashe asta :-j
:X:X:X:X HUG YA :X:X:X:X
:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

ooops am lasat de doua ori sterge unu
KISSS
:X:X::X:X

ZuZyK spunea...

la cat esti tu de aiurita :))

Anonim spunea...

fay fatha taci acolo
ca imi picase netu si am crezut ca nu s'a postat

ZuZyK spunea...

paduchioas'o >:P