luni, 5 ianuarie 2009

Din jurnalul lui..

Azi m-am saturat... sa nu pot dormi noptile gandindu-ma ca tu nu esti fericita, desi ai merita-o, sa ma gandesc la tine mai mult decat la mine, sa fiu patetic si sa ma dezguste slabiciunea mea si sa nu pot face nimic in privinta asta.

Azi m-am saturat sa nu ai incredere in mine, cand iti spun lucruri mai sincere decat sunt capabil sa produc in orice alt context, sa-mi reprosezi ca joc pe mai multe planuri, cand tu esti unicul plan si repet: nu mai e un joc, sa vreau sa fiu langa tine cand ai nevoie de ceva si sa fiu ultimul la care apelezi.

Azi m-am saturat sa aud gura lumii spunandu-mi sa renunt, spunandu-mi ca nu meriti o zecime din efortul depus pana acum si sa nu reactionez… sa stiu doar ce simt si sa-mi anihilez constiinta, intelectul… ratiunea, toate partile ce ma fac omul care sunt. M-am saturat sa fiu gelos si sa nu inteleg sentimentul… pentru ca nu esti a mea, nu esti cu mine si nu credeam ca sunt capabil de asemenea emotii negative, sa te vad pe tine cu incercari de accente de gelozie pe care nici tu nu le intelegi, nefondate si total aiurea.

Azi m-am saturat sa nu aud nicio replica la un “te iubesc” ce vine prin sinapse ale simtirii direct de sub stern…tu mi-ai spus ca nimic nu e unilateral… aveai dreptate.

Azi m-am saturat sa las scrijelituri nenorocite injurnalu’ de pe hi5 despre tine, puiule… si tu sa nu fii capabila sau sa nu vrei sa vezi nimic… sa treci de aparente, sa fii mai putin copila. Sunt satul sa te vad cum incerci sa traiesti cu ganduri preluate din reviste, de pe buzele veninoase ale gloatei imbecile… cand buzele mele te asteapta cu sarutari , complimente si ...viata.

Azi m-am saturat…acuma-s 30 de secunde m-am saturat sa vreau sa sun pe cineva si… gandindu-ma la tine sa-ti dau apel. Sunt penibil…

Azi m-am saturat sa fiu eu cel caruia ii pasa, unicul care simte...Mi-e lehamite sa ascult piesele sadico-morbide in fiecare seara, cateodata chiar si ziua, in amiaza mare... si sigur m-am saturat sa aud versuri care se pliaza exact pe starea mea si sa percep semne care nu exista.

Spuneam mereu ca nu am niciun regret... am de azi un singur regret... ca m-am lasat sa simt prea mult si sa ma satur de prea multe. Mi-e rusine sa spun ca in timp ce 98% dintre non-ateii ce au terminat clasa a12a isi aminteau de divinitate doar spre a-i cere ajutor... eu ceream doar o sansa... sa poti fi langa mine si dadeam promisiuni c-o sa te fac fericita.

M-am saturat sa duc o viatza perfecta din toate punctele de vedere inafara de unu'... tu.

Ce-o sa fac cand vei avea prieten? Am fi vazut

N-o sa citesti asta niciodata si nu vreau s-o citesti...aveai dreptate in doua privinte: aproape toate povestile noastre vor ramane nerostite sau nescrise...pentru ca tu ai refuzat sa le traiesti...in mod repetat.

Si..."there`s never a right time to say goodbye :|:|:|".... in situatia noastra... ai spus-o de prea multe ori...sper ca cel putin o singura data sa fi fost potrivita pentru tine..

Si te iubesc. Degeaba.


By: He..

Niciun comentariu: