luni, 2 februarie 2009

Embrion

3 saptamani

Sunt mic, sunt tare mic.. sunt aici doar de 3 saptamani, iar pe zi ce trece mai cresc putin.
Momentan sunt doar un embrion mic, dar,mami, nu-ti fa griji, in scurt timp ai sa ma simti..

6 saptamani

Am mai crescut putin, mi s-au formai bratele, ochii, picioarele.. Mama mea imi citeste povesti in fiecare seara, iar eu ma pot misca putin putin si o aprob, ne intelegem tare bine.. - Mami stiu ca te bucuri ca sunt aici, alaturi de tine si ai sa te bucuri si mai tare cand voi iesi si ma vei astepta cu ochii inlacrimati, am sa plang si eu putin cand voi simtii razele soarelui, dar tu ma vei apara si ma vei invata toate lucrurile pe care inca nu le stiu..

8 saptamani

Vai, am 2 luni.. ce mare sunt... am crescut bine.. acum imi pot misca bratele in sus si in jos, ma legan in pantece, strang picioarele si o lovesc din cand in cand pe mama.
Astazi am auzit-o pe mama vorbind cu un barbat, cred ca e tatal meu.. sigur vorbesc despre mine si sunt tare fericiti ca sunt aici.. ne mai despart cateva luni..
I-am auzit vorbind ceva despre doctor.. aaa, da.. cred ca vor sa ma fac doctor.. iar eu nu-i voi dezamagii. - Nu am sa te dezamagesc mami, am sa-ti fiu alaturi clipa de clipa si nu am sa te las nici-o secunda sa fi trista, ai sa vezi..

10 saptamani

Viata de aici e minunata, chiar daca mama mea nu are multa grija de mine eu am grija de ea si nu voi lasa nimic rau sa mi se intample. Am crescut tare mult si sunt si eu capabil sa-mi port de grija si sa fac miscari cu picioarele flexibile.. Ba chiar imi duc degetele la gura si le sug, desi nu cred ca e frumos..
Azi mama mea ma scos la plimbare, nu stiu de ce o simt putin trista si tremura, probabil s-a certat cu tatal meu, dar nu e nici-o problema, eu sunt aici sa alung toate supararile..
tot drumul mama mea mi-a vorbit, am auzit-o cerandu-si iertare, dar de ce? Mi-a spus ca am intrat intr-o camera luminoasa si ca ne vom despartii..
Cum sa ne despartim? Inca nu sunt pregatit sa infrunt razele soarelui, nu stiu daca voi rezista.
Un barbat s-a apropiat si a spus ca totul va fi bine.. dar nu.. mami nu.. te rog.. nu-i lasa sa ma omoare..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Destul de....destul


.. :|

Anonim spunea...

cum ai putut sa faci chestia asta?era o parte din tine...era...bebele tau...