luni, 5 ianuarie 2009

Pentru el..

Iubire...
Vezi tu.. iti scriu tie.. scriu pentru tine.. chiar daca nu ai sa-mi spui nimic stiu ca vei citii fara rasuflare aceste randuri, iar la sfarsit ai
sa zambesti vag si ai sa ramai cateva secunde pe ganduri... Dintr'o prostie.. intr-o seara in care nu aveam ce face.. pe un site fara sens.. si intr-o discutie fara cap si coada.. fara scop.. mi-am intalnit.. sensul vietii.. Asa suntem noi.. nu stiu cand am inceput a ne iubi atat de mult.. nu stiu cand vom pune capat acestei iubiri.. Dar stiu ca .. avem atata vise incat vom lupta pana'n ultima secunda pentru a le face o realitate.. Consider ca deja sti cum functioneaza mecanismul meu afectiv.. si ca ai putina incredere in mine incat sa stii ca nu ma mai joc cand vine vorba de noi.. De fiecare data cand ma gandesc la tine mi se dubleaza ritmiul cardiac... Stiu ca sunt o proasta pentru toate presupunerile, supozitiile.. dar traiesc pe plan emotional (si nu numai) pentru tine.. Imi curgi prin vene.. Nu vreau decat sa te strang in brate pana te sufoc.. sa intelegi naibii ca esti unic.. si cel mai important.. Ne omoara gandul ca nu ne putem simtii atingerea buzelor.. caldura trupului.. suntem tare departe unul de altul si in acelasi timp atat de aproape.. Dar curand.. foarte curand iubire.. vom deveni o singura persoana in neant..



Eu chiar te iubesc.. simti asta nu?

3 comentarii:

din_strada spunea...

te simt ... te iubesc ... esti aerul pe care`l respir ... hrana zilnica ... haina care ma imbraca ... plapuma care ma inveleste ... sarutul care ma trezeste in fiecare dimineatza ...
la inceput credeam ca distanta e puternica si ne va zdrobii ... dar distanta`i doar o chestiune de timp ... e slaba fara putere nu ne poate atinge ... dragostea noastra invinge orice , de la distanta pana la gura lumii ... nimic nu ma va face sa renunt la tine nimeni si nimic tine minte asta ... te iubesc prea mult esti totul pentru mine ... si asta stii deja nu`i nevoie de cuvinte pentru ati demonstra asta , doar de clipe impreuna ... de buze impreunate ... de imbratisari calde si de bataia pleoapelor tale ...

Anonim spunea...

mah preea multa iubire pe voi
[-(
:-j:-":-j
:))
:X:X::

ZuZyK spunea...

si te oftici ?