vineri, 2 ianuarie 2009

Azi..

Vorbirea mea nu are aderenta azi.. M-ai lasat fara cuvinte.. fara vlaga.. fara nimic..
Mi-ai luat totul.. Ai lasat aici o proasta bucata de carne..
Am cazut doborata de intristare, dar nu-mi pot tine gandul prizonier..
Imi e dor de tine..

Totusi.. azi.. imi iubesc mintea...de adolescenta.. Azi sunt persoana din umbra.. O actrita desavarsita, dar nu-mi joc piesa niciodata.. doar pentru ca nimeni nu banuieste ce simt..
Sunt cea mai buna domnisoara regizor al sufletului meu..
Sunt chipul umbrit din sala.. Stau.. si privesc.. scena.. pe care nu voi mai juca niciodata..Poate.. in vis..
Din pacate visul mi s-a frant si nu mai stiu ce continea fraza ta. În momentul în care o adunam de pe jos m-a trezit un telefon. Asa ca am pierdut pentru totdeauna frumoasele tale cuvinte, pe scena vietii mele..
Azi am sa-ti daruiesc cel mai negru pur sange, dar te rog.. azi nu te gandi la mine.. E prea frumos sa strivesc fericirea ta.. Si te rog.. sa nu-ti pese..
Stiu ca te pot pierde in orice clipa, dar nu-mi mai e frica.. M-am invins pe mine..

Jur.. sa nu-ti mai umbresc niciodata rasaritul de soare.. Iar daca soarele nu va mai rasari vreodata, am sa rasar eu.. stiu.. nu ma vei uita niciodata.. cat inima ta va bate..
Nu mai am cuvinte... Daca sunt o carte deschisa.. citeste-mă tu.. Daca sunt un ecou îndepartat.. asculta-ma... Daca sunt o imagine nevazuta vreodata de irisul tau.. priveste-ma cu gandul. Si daca Parisul nu ne va vedea niciodata, nu va fi nici o pagubă.. Orice loc e frumos si vom face planuri împreuna, cu degetul, pe tabla neagră a cerului. Si daca nu vei fi langa mine.. Tot am sa scriu unind stele
"Je t'aime".
Voi face o constelatie
si ii voi da numele nostru Si am sa o împing pe cerul tau
..



By.ZzZ





P.S. Iubire... de ce nu esti langa mine cand scriu aceste randuri?

Niciun comentariu: