miercuri, 26 noiembrie 2008

The last..


Lumea mea s-a stins in clipa in care am simtit spinii acelei iubirii pe inima..
Am refuzat totul, dar nu mi-am dorit sa ma sting de dragul de a nu o lasa singura.. I-am repetat de mii de ori ca ma va uita cand nu voi mai fi.. dar nu ma credea..
N-am plans.. am pus totul in randuri.. ea a plans in locul meu.. a varsat mii de lacrimi, apoi m-a uitat.. Visam sa-mi sopteasca acel "Te iubesc!!" de mii de ori, dar ea.. se intorcea spre mine.. zambea.. si pleca, lasand un mare gol in urma ei.. dar am zambit.. sperand ca de maine se va schimba..
Nu, nu am fost parasit.. am pierdut doar.. am pierdut lupta cu viata..
Cand m-am intors intre vechile ziduri pe care mi le-am cladit, ziduri langa care uneori ma gaseam rece, rau.. si nepasator, m-am uitat adanc in sufletul altora punandu-mi intrebari la care numai ei stiau raspunsul.. Am incercat sa inteleg gandindu-ma la accea veche poveste.. ori de cate ori nu intelegeam.. i-am vazut pe ei.. si m-am ridicat din nou, in picioare..
Nu cred ca voi mai iubi din nou.. nu cred ca voi mai trai, dar voi incerca.. Voi pleca capul, cand voi simti parfumul ei, stapanindu-mi lacrimile.. Spinii ei, nu ma vor mai atinge.. cel putin nu foarte curand.. Dar voi traii, ca o umbra pe acest pamant.. Ma veti gasi dese ori prin parcuri, prin lumi ireale, plimbandu-ma, departe de a fi in lumea mea. Am daramat de mult acele ziduri, care trebuiau sa ma ascunda in ochii ei.. Ma voi plimba.. ma voi uita la cer.. voi numara stelele, frunzele, bancile.. si poate cateodata, ma voi ruga.. pentru o alta inima.. Voi zambi doar atunci cand o sa va vad, tinandu-va de mana, ma voi uita in ochii vostri, iar daca voi vedea aceea sclipire in ei, daca o sa simt ca va iubiti.. o sa ma rog.. sa nu ajungeti ca mine.. !!



By: One lost love..

Un comentariu:

Anonim spunea...

cel mai tare blog:X