miercuri, 19 noiembrie 2008

Vis..


Te privesc.. ma oglindesc in ochii tai.. ma iei de mana.. iti zambesc, dar sunt absenta de gesturile tale.. sunt atenta doar la ochii tai.. gandesc prin tine.. esti nedumerit.. nu sti ce se intampla cu mine..

Incerci sa-mi vorbesti.. dar cu degetul aratator iti astup buzele spunand-ti “shhhhittt”... faci ochii mari.. te incrunti.. ridici o spranceana.. eu rad... te intristezi.. apoi zambesti , dar iti iau rasuflarea cu un sarut brutal astfel incat imi amortesc buzele..

Imi pun usor capul pe pieptul tau.. ma strangi in brate.. ma mangai pe par.. inchid ochii.. ii deschid.. nu.. nu-i un vis.. e real.. esti langa mine..te pot privii.. te pot atinge.. te pot saruta... pot sa fac tot ce vreau..

E intuneric.. dar ochii nostri lumineaza incaprerea... in ea.. ne ascultam tacerea... Suntem doi nebuni.. doi defecti rupti de lumea reala.. suntem doar noi.. da..noi doi.. Simt ca plutesc de fericire.. nu-mi mai incap in piele.. radiez.. ma faci sa zbor.. prezenta ta ma face sa tremur.. Iti pui mainile pe chipul meu.. iti apropii buzele de ale mele... apoi.. Trrrrrr.. Ah la naiba..imi suna ceasu.. O lumina orbitoare intra in incapere.. deschid ochii usor.. e dimineata... s-a sfarsit.. nuu.. vreau inapoi langa tine.. inchid ochii din nou.. dar numai esti..

Ma ridic din pat.. absenta imi spal fata cu apa rece.. ma uit in oglinda.. inca imi simt buzele amortite..


PS: In love... <3

4 comentarii:

Anonim spunea...

hmm...
Incapare..voi doi..tu si el... un doi...singuri..pasiune..zambeste..tristetea fericiri... un vis perfect..poate realitate... toti ne`am dori..unii au parte...nu stiu sa profite de fiecare clipa de fiecare moment.Ar trebui savurat orice moment impreuna cu el/ea .Odata in viata iubesti cu adevarat sau nu...
ZuzyK ar trebui .... sau lasa.Tu vei sti cel mai bine ce vei face ..nu eu nu ceilalti... Iar eu dintr`un coltz voi aplauda si voi zice "uite ma...poate si ma voi bucura"
p.s: doar dintr`un coltz :|

ZuZyK spunea...

Da.. zambesc.. I'm happy.. te am pe tine ataturi de mine.. multumesc ca ma sustii.. il am pe el.. am tot.. darin acelasi timp nu am nimic.. am o viata.. ma bucur de ea sau mai putin.. Mai nou..traiesc clipa:X

Anonim spunea...

De-ai sti cat ma bucur ca gandesti asa "traiesc clipa" ...sau.. "I`m happy" ...
Ai grja...fara indoieli..fara minciuni..fara regrete fara orice alte lucruri negativiste(aici ma refer la [El] si [Ea] ) te-ai prins stiu...

[you are not alone][I`m here with u][now far way][I`m here to stay]

Anonim spunea...

ceal mai frumoas lucru citit in ultimele 4 5 luni...de cand sunt singur ..si nu mai stiu ce e aia iubire ...cei ala sentiment..nu prea mai stiu nik....am incercat sa ma pon in situatia din text ..si chiar asa e viatza mea aqm plina de vise:-<..dar degeaba..nici viselor nu mai au rostu lor...