luni, 1 decembrie 2008

Fuck

Daca as avea opinci.. mi le-as lega la gat... sa-mi simt venele de la grumaz umflate.. si .. as umbla desculta.. Defapt.. mi-as face din vene sireturi la opinci.. Da.. umblu desculta, e o sosea fierbinte.. Inainte te urmam, calcam pe urmele lasate de tine, ma simteam mai in siguranta asa.. acum insa.. eu conduc.. pietricelele imi tulbura mersul, iar pe urmele mele nu calca nimeni..
Nu-mi mai fac iluzii.. nu-i nimeni prost sa ia o zdrenturoasa de pe sosea.. Momentan.. sunt doar eu.. iar imprejurarile imi dicteaza ce sa simt.. Ma simt obosita.. imi simt talpile.. parca gaurite de la pietricele.. nimeni in stanga.. nimeni in dreapta.. nimeni nu vine si nimeni nu pleaca..
Ma opresc din mersul spre nicaieri, ma asez sub un copac la marginea drunului si beau dintr-o sticala cu apa.. Oboseala imi inchide ochii..
Iti pui mana dupa gatul meu.. si stam cu gura deschisa.. poate pica o para?
Imi cuibaresc nasucul dupa gulerul tau.. dar.. stii.. ma dezamagesti.. azi nu ai parfum.. inteleg.. nu suntem in conditia cea mai buna, iar picioarele ne sunt mutilate de bataturi.. Totusi.. ne incurajam si mergem.. pana la gara..
Eu.. tu.. intr-o gara pustie.. Stam direct pe peron.. asteptand cu bagajele prafuite, un tren ce uita sa mai vina.. Vantul imi flutura parul.. apoi simt o durere.. ceva ma trage de par.. aaa.. da.. e mana ta, pe care ai scris niste versuri..
Vreau sa le citesc, dar trebuie sa desfac pumnul si nu ma lasi.. Te musc de incheietura mainii, iar dintii mei ascutiti o sa-ti perforeze venele..
E un tren albastru cu multe vagoane.. plin cu oameni.. Ca printr-o minune ne gasim locuri la gem.. dar.. am uitat de confortul de acasa.. si regret ca sunt cu tine acum..
Suntem nevoiti sa stam unul lipit de celalat..ma sprijin de bratul tau.. te privesc cu privesti pe geam.. si.. simt ca te urasc.. Imi vine in minte gandul ca e o greseala ca sunt cu tine.. ca esti un strain pentru mine.. imi esti indiferent.. Ma gandesc sa cobor la prima gara.. si sa incheii definitiv povestea.. Te urasc iubind.. ma tot intreb ce caut langa tine.. dar tu ma tii in brate si privesti pe geam sclipirea soarelui.. apoi.. ne ridicam, scoatem capetele pe geam si tipam cu pletele in vant "yeeeeeee" ..

Coboram intr-o gara pustie.. iar soarele isi da duhul si apune cu degetul mijlociu in sus.. Ma intristez.. imi mut privirea in pamant.. dar tu ma strangi in brate.. deschizi pumnul si citesc " Avem doar ceva.. dar il impartim.. Mai este ceva ce ti-as putea oferi ? " Ma ridic pe varfuri.. te sarut pe obraz.. iar apoi.. apoi.. deschid ochii.. da.. sunt tot eu.. zdrenturoara.. langa copacul de la marginea drumului.. tot singura.. dar.. ma ridic.. imi reiau drumul spre nicaieri, sperand ca ma vei prinde din urma..



by. ZzZ

Niciun comentariu: