vineri, 14 noiembrie 2008

Sfarsitul toamnei..

Aceea zi a venit.. Pentru o clipa simtisem ca totul luase o intorsatura radicala... Aveam impresia ca inima mea se va oprii.. dar nu am reactionat in nici-un fel.. Am plecat agale sper casa.. incercand sa-mi stapanesc lacrimile.. Sa ma linistesc.. Sa ma gandesc ca poate e mai bine asa.. Poate drumurile doastre s-au intersectat pentru o clipa si noi am insistat sa imortalizam acel moment..

Visul tau... "Sa ne alintam, sa ne prostim, sa iesim noaptea in parc..sa fumam o tigare interzisa.. sa mimam un actor celebru cu tigarea in gura.. sa fim penibili.. sa radem.. sa ne sarutam in zambete.. Tu sa porti palarie si sa o indrepti cu degetul aratator.. Sa iti desenez o mustata cu carioca..si sa vad cum iti sta si cu barba.. Esti tot dragutza.. stiu..
Vom aprinde lumanari si le lasam pe lac.. vor pluti pe apa spre larg.. Am sa-mi scot un trandafir din piept.. si am sa te gadil pe nasuc pana o sa-i cada toate petalele.. Am sa-ti soptesc la ureche cuvinte secrete.. si-am sa te sarut in pauza dintre cuvinte..
Iti pui degetele pe intrerupator si aprinzi stelele de pe cer..Aprinzi ziua mea.. Si ma faci sa zambesc pana adorm.. Iar cand ochii mi se inchid.. cu degetele tale fine.. cobori coltul buzelor mele.. Te apleci si-mi stingi zambetul cu un sarut.. "

Nimic nu dureaza o vesnicie.. totul are un inceput si un sfarsit.. aici a fost sfarsitul vostru.. al nostru.. doar al tau.. doar al meu..poate al tuturor.. Am parte de un nou inceput.. inceputul de la sfarsitul toamnei.. Inceputul nostru si al iernii.. inceputul.. LOR..
Inceputul toamnei.. inceputul scolii.. al funzelor caramizii.. al iubirii.. Sfarsitul toamnei.. libertatea mea.. Ranile mi se vindeca miraculos si senzatiile se amplifica..Toamna sunt indragostita de ceea ce nu vedem in fiecare zi.. Toamna mi-e mila si nu ma ascund sa plang..

E ca o intoarcere in timp, ca o iesire din sine, din cotidian, din lumea rapida.. Ma pierd in visare.. ma rup de realitate doar pentru a-mi da seama ca si cealalta realitate este prezenta.. Mai prezenta decat crezi tu si cel de langa tine..
Noi doi.. Sfarsitul toamnei si noi.. Cerul intristat si noi.. Buzele noastre si noi.. Doar.. Noi..



By. One lost love & ZZ & He..

2 comentarii:

Anonim spunea...

de ce nu incepi s scrii poezii sau chiar o krte k vad k te pricepi!:-*:-*:-:-*:-*

ZuZyK spunea...

Imaginatia mea are prea multe limite pentru asta.. :)