luni, 10 noiembrie 2008

Defecta..

Iti dai seama ca imi lipseste o parte din tine ?
Fara vre-o mana.. vre-un ochi.. fara suflet.. Te regasesti la sfarsit si te privesti in oglinda ca si cum ai privi un strain..

El=> Sunt cateva lucruri despre tine pe care nu le stii nici tu.. Cand faci foc iese fum.. fumul e atat de gros incat trebuie sa ies pe fereastra.. Poti sa faci foc fara fum? Patima mea.. Iubesti ca o nebuna .. si nu iti dai seama de asta.. chiar nu-ti dai seama.. Ba da in anumite momente.. cand lantul se strange si pierzi la ruleta.
Mi-am dorit intotdeauna sa traiesc in preajma unei fete care iubeste pana ramane fara suflare.. e tot mai greu sa intalnesti asa ceva.. Iar cand o gasesti iti e teama sa nu o pierzi.. Eu te-am gasit pe tine.Te frangi toata cand iubesti. Lasi totul in urma.. pierzi si pierzi.. Asta e iubirea la sange.. Ai aspiratii inalte.. Ti-am zis eu vrodata ca vreau sa-ti tai aripile ? Nu!! Si daca am sa pot am sa-ti pun alte perechi..
Nu am sa regret niciodata .. ca am trait in prezenta ta zambind.. Mie dor.. tie nu ?

Ea=>>
Imi e dor.. si simt pana in maduva oaselor cum sa sfarama timpul..
Inca nu-mi constientizez pierderea.. tacuta..incerc sa inteleg unde am gresit.. imi e greu si nu reusesc sa-mi mut gandul de la tine.. De ce ? La inceputul carui sfarsit am calcat.. Tu ai putea sa-mi dai multe raspunsuri pe care nu as fi in stare sa le suport.. deaia prefer sa nu te intreb.. Imi e teama sa nu scoti din nou cutitul si sa mi-l infingi intre coaste.. Ai vedea atunci ca nici sange numai curge..

Ar fi o tragedie sa-ti fur zambetul.. sa-l impletesc in parul meu.. sa-l transform in sange.. Mai bine ti-l las.. as fi prea egoista.. M-as trada pe mine.. Nici nu stiu ce imi mai doresc de la viata asta.. candva imi doream multe.. Am luptat ca o nebuna pentru fiecare vis in parte.. si cand l-am realizat mi-am dat seama ca nu ma multumeste.. ca de fapt simteam un gol adanc.. Golul visului implinit?! Poate m-am nascut defecta.. Componente lipsa.. Da.. ai spus si tu candva ca sunt defecta.. Acum insa e prea tarziu sa-mi mai doresc ceva.. numai astept nimic.. M-am hotarat sa las lucrurile sa vina dela sine..




By El & Ea..

Niciun comentariu: