marți, 24 februarie 2009

Invat sa te cunosc..


Totul este un risc.. iar eu merg la risc..

Credeam ca omul il poti cunoaste dupa vorbe, supa chip.. dupa stil..

Azi, in schimb, intr-o discuti cu mine insumi mi-am dat seama ca defapt sunt mii de lucruri prin care poti cunoaste o persoana cu adevarat.. Poti traii o viata langa o persoana pe care crezi ca o cunosti si o iubesti.. si ti-ai da si sufletul pentru aceea oarecare persoana.. dar defapt iti e cu totul straina.. Ajungi tarziu la concluzia ca imparti aceiasi casa, acelasi pat.. acelasi tot.. cu o persoana straina de ceea ce stiai tu..

Dar pe parcursul vietii dobandim multe lucruri..

Invatam sa clipim, sa plangem, sa radem, sa gangurim, sa atingem, sa mergem, sa vorbim.. invatam pe rad sa iubim,sa traim clipa, sa inselam vise si sa tradam oameni si in final.. SA MURIM..

Putini dintre noi.. invatam sa analizam altceva decat cuvinte in gimnaziu.. Sa analizam vorbe, fapte, sunete, gesturi..

Pe tine.. hmm.. te cunosc de ceva timp.. sau cel putin cred ca te cunosc.. pentru ca mereu esti imprevizibil.. niciodata nu stiu ce va urma alaturi de tine.. dar incerc sa-mi imaginez.. desi nu am o imaginatie foarte bogata.. Niciodata nu-ti pot analiza cuvintele.. Am impresia ca te cunosc de’o viata, dar iti e de ajuns o clipa sa-mi smulgi aceasta senzatie..

Te pot iubi la nesfarsit.. sau te pot uri intr-o secunda.. pot fi si eu imprevizibla ca si tine..

Ai prostul obicei sa arunci cuvinte dureroase, care-mi lasa impresia ca nu ne leaga nimic defapt si ca nu te cunosc deloc.. ca-mi esti un strain pe care ma chinui sa-l apropii si sa-i inteleg toate gesturile..

Nu esti tocmai persoana deschisa pe care mi-o imaginam si nu esti nici persoana care poate gandii matur, indiferent de situatie, pe care o credeam.. Ba chiar m-ai dezamagit de cateva ori..

Esti doar destul de inteligent si iti permiti sa joci cuvintele pe limba dupa bunul plac..

Dese ori incerc sa analizez ceea ce simt.. dar imi e greu.. ma rascoleti doar din privri..

Gandurile imi sunt impartie aiurea.. iar in pagina cu ganduri despre tine nu exista nici-o fraza coeerenta..

Stai mereu in picioare.. stiu.. increderea in sine te caracterizeaza.. Numai din picioare ii poti vedea pe ceilalti calatori..

Preferi sa ma admiri de la distanta.. ma analizezi..

Esti un visator deoarece iti petreci mult timp inconjurat de muzica..

Esti pasional .. ai tendinta de a’ti butona tot timpul telefonul..

Iubesti pozele.. amintirile placute sau mai putin.. ai face sute de poze unui singur lucru fara importanta ..

Spui tot timpul ca nu pui pret pe ceea ce se vorbeste despre tine ,dar de fapt te enervezi la culme desi nu recunosti ..

Cu toti stim ca te enervezi repede, dar recunosti doar anumitor persoane.. cele care stii ca te cunosc foarte bine..

Eu nu te cunosc asa bine.. dar incerc.. iar acum imi asum responsabilitatea de a afirma aceste lucruri deoarece.. esti.. perfectul meu neperfect..

Niciun comentariu: