vineri, 27 februarie 2009

New day..


O alta zi... ziua incepe timid. Curioasa ... desi totul e stricat in mine ceasul meu launtric inca functioneaza: 05.45 Ma ridic din pat si ma tarasc pana la baie, ma privesc in oglinda si vad aceeasi figura dezgustata a fiecarei dimineti. Acelasi copil captiv acum intr-un corp cu plamani afumati, acelasi copil ascunzandu-se sub o infatisare ce'mi pare necunoscuta.. . Infatisarea mea bestiala ma sperie in fiecare dimineata(recunosc... nu sunt o fata frumoasa)... inca un cos(pubertatea se repeta saptamanal)
Abuzez de apa rece, fond de ten si pasta de dinti... dintii nu-mi sunt mai albi si nici pielea mai curata dar practica asta a devenit un obicei. Sictirita parasesc gresia zgronturoasa si ma imbrac... leg sireturi holbandu-ma la un ecran si abuzez de cofeina. Ies pe usa si ma indrept spre locul futerii de sine zilnice...
Trec prin parcul nimanui tragand din gudronul care nu mi-a oferit niciodata vreo placere...doar dureri de piept. Ajung. Salut cu sictir pe toata lumea fara sa-i privesc in ochi, pe unii nici macar nu-i cunosc. Pe culoare fumurii ma simt... habituala (lagarul tineretii mele)
Ajung in clasa.. imi arunc tolba cu pixuri si caiete langa scaun si ma asez..
Ma angajez in discutii stupide cu cine apuc desi prea putini sunt cei ai caror parere are vreo importanta pentru mine..
Sunet ascutit.. ea intra. Sunet ascutit.. ea iese. Imi petrec pauzele aiurea,muta.. alaturi de necunoscuti ce-mi par de-a dreptul stupizi..
Zilnic aceleasi discutii infecte, aceeasi ura , aceleasi indragosteli de duzina... Si eu iubesc in cercul meu restrans.. si'mi lace cum suna.. iubesc..
Sunet ascutit.. eu ies.. Ajung.. intru.. Yahoo permanent.. pana ce o persoana isi aduce aminte ca sunt si ma invita la brafe.. trec printe ele fara sa le aud .. fara sa le inteleg.. dar totusi par interesata.. Barfe, iubiri, iubiri pierdute.. iubiri de mult asteptate.. intamplari cotidiane.. convorbiri pe messenger.. Injurii si flegme.. Pierduta in lumea mea.. ma gandesc la el.. si zambesc pieduta..
23.30.. somn vid.. O alta zi.. Ziua incepe timid..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai grija ca atunci cand tu esti invitata la "barfe,iubiri,iubiri pierdute" sau mai stiu eu ce,cealalta persoana sa treaca prin ele, la fel cum tu treci nepasatoare printre ele.

Ai grija!

Anonim spunea...

Curu lu roxii=p~
=))
Place ce ai scrisss
si cu copilu ala deformat ce dreaq e@-)
>:D<