luni, 15 decembrie 2008

Real..

Decembrie.. frig.. Dar unde'i zapada ?
Imi e frig.. Abia ora 9 si e bezna.. Imi lipsesc nasul de geamul rece si cu ochii tristi atintiti catre cer incerc sa zaresc o stea.. Dezamagita.. inchid ochii si'mi desenez un vis plin de stele.. Totusi visul nu tine mult, pentru ca apari tu..
Deschid ochii.. imi e frica.. da.. dar de ce ma tem ? Ma tem sa iubesc ? Ma tem de viata ? Ma tem de existenta iubirii, a sentimentelor, a vietii ? Daca da.. atunci nu am ce cauta in aceasta viata..
Totusi.. sunt posedata de viata, defapt eu posed un corp si o minte.. totul nu-i decat o iluzie..
Privesc in gol si incep sa numar 26, 25, 24... 20... 18,17...12,11.. apoi 6... 4... 2..
Mai a ramas 1.. o zi.. o singura zi.. Ma cuprinde o fericire imensa.. sar repede in pat.. e rece.. e gol.. dar trebuie sa dorm.. Da.. vreau sa adorm repede.. sa am un somn intens 12 ore.. apoi sa ma trezesc zambind stiind ca te voi intalni pe tine..
Ahh.. ziua cea mare..

Imi creaza aripii sa pot zbura cu el.. Imi reda mii de sperante.. mii de vise.. mii de culori ne invaluie.. totul e real.. e langa mine.. il pot atinge.. il pot imbratisa.. il pot saruta.. pot face tot ceea ce vreau..
Se lipeste de mine, ma imbratiseaza puternic, imi striveste buzele cu un sarut, iar timpul se opreste in loc de dragul nostru..
Zambesc.. zambesti.. vreau sa te sarut.. dar te joci cu mine si mor de ciuda, astfel incat imi musc buza si-ti arunc o privire trista.. te sperii, nu vrei sa ma vezi trista si ma lasi sa te sarut..
Suntem doi indragostiti.. iubirea noastra'i plina de magie.. O flacara ce isi mareste intensitatea de fiecare data cand te ating..
Ma faci sa tremur, sa plutesc usor.. Imi cuprinzi mainile in ale tale si ma privesti in ochii, iar inima mea sta sa iasa din piept.. bataile atat de puternice nu ma lasa sa respir.. Fericirea asta ma copleseste.. ma innebuneste. fa ceva sa nu se sfarseasca..
Dau totul din mine si-ti cer la schimb sa mai ramai putin.. doar putin sa te privesc inca odata.. sa-ti soptesc iubirea.. sa-ti sarut buzele..
Astazi buzele tale mi-au adus nemurirea.. Privirea.. imbratisarea.. sarutul tau.. nu mi-au spus "Adio!", ci "Pe curand, iubire!"
Doar trupul meu a plecat.. restul a ramas cu tine.. si te va insoti in drumul tau oricare l-ai alege..
Mergand pe strada.. cu chipul plans si imaginea ta in minte, ma intreb uitandu-ma la chipul trecatorilor.. cate povesti ascunde fiecare chip.. cate suflete plang si cate suflete sunt fericite.. Stiai ca sufletele care plang nu mor niciodata?
Azi am pus capat trecutului pentru eternitate.. pentru ca traiesc o realitate ce nu as vrea sa se sfarseasca.. si am viata cea mai interesanta din lume..
Defapt.. azi tu mi-ai dat o noua viata.. si m-ai invatat ca toate zilele sunt bune pentru ca le traim..
Desi sunt absenta de lume, in mine zace o speranta.. O speranta ce ma tine in viata..
Nu stiu cate zile voi avea de numarat.. nu stiu cand.. nu stiu cum.. dar vei reveni..


By: ZzZ




PS : Nu te iubesc pentru ca.. Te iubesc, desi..


Un comentariu:

Anonim spunea...

Sincer acuma...;;) asta chiar am citit'o toata...si m'a impresionat se vede,se simte ca ai pus mult suflet...in tot ce ai scris....:-"....offf...si cum spuneai..."ce face dragostea din om".....incerc sa mai citesc cate ceva pe aci......;;)KISS YA:* be hapy