marți, 2 decembrie 2008

Multumesc..!!

Z: Uita ca exist! Te rog!!
Ea: Schimbatoare ca vantul.. Ce ai patit? Ce s-a intamplat ? De ce asta ?
Z: Nu am patit nimic.. Si din acest "nimic" te rog sa uiti de existenta mea..
Ea: Nu am cum sa fac asta.. Pentru ca pur si simplu m-am obijnuit cu tine.. Nu stiu ce se intampla cu tine de la o vreme.. Te-ai sch
imbat mult.. si odata cu tine m-am schimbat si eu.. Dar.. ai ceva.. E ok daca nu vrei sa-mi spu
i.. Nu am cum sa uit de existenta ta.. Iti respect decizia, dar nu in felul asta..
Nu-mi pot imagina cat de usor poti da la o
parte niste lucruri.. Aici.. as vrea sa pot sa fiu si eu ca tine.. Cu atata usurinta.. si cu atata ironie..
Nu pot obliga omu' sa-mi fie prieten.. prietenia se castiga, la fel ca si respectul.. Nu te pot obliga..

Pana acum o vreme.. te sunam in prostie.. tragand de prietenia asta.. Dar.. nu se mai poate.. Nu regret nimic.. A fost o perioada superba.. Incercam sa-ti fiu mereu pe plac ca sa te simti tu mai bine.. Erai un exemplu pentru mine.. Da, exemplu!! Sper ca te simti fericita acum.. Acum insa.. daca am sa te vad pe strada.. am sa-ti dau "Buna!" cu ce-l mai frumos zambet.. Sti de ce? Pentru ca esti o fraiera.. si nu-ti dai seama ca tin la tine. Pentru ca nu-ti dai seama cat pot sa te apreciez..
Si eu am gresit, si tu la fel.. Dar.. e alegerea ta.. Cu bine!

Orice lucru inveti sa-l pretuiesti numai atunci cand il pierzi.. Orgoliul si incapatanarea era prea mare pentru a-mi recunoaste greselile.. Am dat cu picioarul unei prietenii superbe.. Am vrut sa uit, dar unele lucruri sunt de neuitat.. Nu ai cum sa uiti clipele petrecute impreuna.. Nu ai cum sa uiti momentele in care radeati impreuna.. sau cand o sunai la miezul noptii pentru ca nu aveai somn si te plictiseai.. si ea iti raspundea.. sau cand te scotea din toate cacaturi in care te bagai fara sa sti consecintele.. O admir atat de mult.. E in picioare desi lumea ei s-a prabusit de mult.. Fiecare greutate a facut-o mai puternica desi uneori parea asa slaba.. Atatea diferente intre noi.. si
totusi atatea asemanari..
Ma iertat de fiecare data, desi nu meritam.. a plans cu mine.. a ras cu mine, iar eu.. drept multumire i-am intors spatele cand avea mai mare nevoie de mine.. Pentru a mia oara mi-am cerut iertare.. si am primit iertarea ei..
a sters totul cu buretele si am luat-o de la ca
pat..

Iti multumesc pentru tot..
Iti multumesc ca ai crezut in mine.. Multumes
c ca ti-ai deschis sufletul in fata mea.. Multumesc pentru ca ai fost tot timpul cinstita cu mine.. Iti multumesc din inima pentru ca nu m-ai dezamagit.. Multumesc pentru ca ai pus atatea ganduri si imaginatie.. si ti-a pasat de prietenia noastra.. Multumesc pentru zilele in care m-am intors la tine si te-am gasit mereu acolo..


Multumesc!!


By.ZzZ for Dya


Un comentariu:

Anonim spunea...

[ea] a fost alaturi de tine..dar tu nu ai vazut lucrul asta...te-a iertat de atatea ori...dar ea oare ar indrazni sa iti greseasca asa?Ai parasit-o fara sa te gandesti de doua ori..Poate ea s-a simtit tradata,prasita dar te-a iertat.De ce ?Poate asa face cand iubeste un om..iarta fara sa se uita cum si cat a gresit celalalt.Ea...o ea poate prostuta iubeste si nu`si impune limite.Dar acum [ea] se simte ca intr-o celula ...cea mai intunecata celula.
Cu toate ca se simte ca ultimul.... stie inca sa iubeasca.Atat i-a ramas,dar oare o primeste in schimb de la ceilalti?...sau aparentele insheala si de data asta?
Iti spun eu...lumea ei se prabuseste incet dar sigur...Nici ea numai poate...simte ca nu apartine locului..simte ca nu e ea,se simte straina ,se simte in plus oriunde...Traieste dar e absenta de tot..si totodata se implica in niste lucruri care si ea stie ca nu merita ca nu are nici o sansa ..dar ea continua.Ea are speranta..isi face iluzii si tot cineva mereu se gaseste sa i le spulbere.