vineri, 3 septembrie 2010

Scrisoare


Dragul meu prieten,

Îți scriu acum aceste gânduri chiar dacă aparent distanța ne separă. Spun aparent pentru ca comunicarea dintre noi face sa ne simtim mereu aproape unul de celalalt.. Stiu ca distanta de acum este minuscula pe langa cea care va fi, dar increderea pe care ti-o port imi da speranta.

Speranța unui trai mai bun, nevoia de a ajuta familia dar și vraja unei lumi visate altfel, te impinge pe calea pribegiei prin lume.

Ești tânăr și preocupările sunt multe. Știu că momentan nu te bucuri de tot ce-i frumos, dar faci cât poți mai mult din ceea ce ți-e dat să realizezi.

Iti vei realiza tot ceea ce ti-ai propus pentru ca esti puternic, pentru ca ai incredere in tine, pentru ca stii exact ce vrei si nu va trebui sa-mi faca vreodata griji pentru tine. Vei fi bine! Nu uita că nicicând nu ești singur! Cineva este aproape de tine deși poate stă departe. Nu uita niciodata ca indiferent de caile pe care viata ne duce vei fi mereu in inima mea..

Azi, mai mult decat ieri sau alaltaieri mi-am dorit sa-ti ofer o imbratisare asa cum nu ai mai primit.. Traiesc cu speranta ca intr-o zi o voi face.. si nu ziua imi va face imbratisarea neobisnuita , ci imbratisarea va face ziua neobisnuita.

Nu pot spune ca iti doresc ceva anume.. pentru ca lucrurile importante le ai.. intelepciunea, bunatatea, gandirea, sinceritatea si maturitatea mai mult decat necesara.

Stii bine ca esti mereu tu însuți și faci așa cum simți.

Se spune ca a crește însemnă a suferi, dar eu consider ca asta depinde numai de tine. Refuz sa repet acelasi “La multi ani!” lipsit de farmesc, nu de el este nevoie.. este nevoie doar de sanatate.. doar ea iti vor face ani din viata nenumarabili, dar nu si interminabili..

“Scrisoarea” mea se termina aici, dar cuvintele mele catre tine nu..

Pe curand..


Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt multe de spus nu imi ajung toate cuvintele din lume sa dau un comentariu acestor randuri minunate ..............

uneori e mai bine sa scrii ce gandesti decat sa spui ce gandesti pentru ca niciodata nu vei reusi sa spui ce ai fi putut sa scrii , daca scrii gresit te poti corecta dar daca vorbesti nu te poti corecta