vineri, 10 septembrie 2010

Quiet heart


Un trecut care parcă s-a stins.. dureros de rece..

Cavoul lui l-a aşteptat magnific lucind intr-o luna macabră..

A mia iubire pentru acelaşi suflet pierdut în păcat..

I-a loc.. Te rog ! Soarbe dintr-o cană de cafea sarata..

Sunt bune lacrimile mele ?

Mi-ai povestii multe.. ştiu.. dar timpul meu va fi cel care va durea..

Mi-ai cere a mia oară iertare.. dar trebuie sa te iert tu înainte sa te iert eu..

Ai plange.. dar zambetul meu amar te împiedica..

Ai vrea sa-mi descrii acum iubirea ta ?

E randul meu sa-ti mai spun o ultima data.. ca.. te-am iubit.. Sa-ti ofer un ultim sărut pe frunte..

Sa te mai învăţ odată amintirea..

Sa te mai învăţ odată iertarea.. si păstrarea..

Sa te mai învăţ odată rana.. si crima..

Trecutul tău a devenit prezentul.. iar prezentul va fi curand uitat..

Acum, te rog sa pleci..

Inima mea.. s-a linistit..

Niciun comentariu: