luni, 20 septembrie 2010

In esenta

Timpul.. s-a scurs lent..

Brusc ai apărut în viaţa mea.. dar te-am prins bine..

Iubitule, nu ai cale de scăpare..

Aşteptare..

Am oprit timpul pentru cateva secunde.. am derulat filmul.. am prins tot în mii de poze.. mi-am ales cuvintele.. si am băgat tot la borcan cu zahăr si oţet..

Emoţii, fericire, dorintă, agitaţie, teamă, tremurat, transpiraţie.. extaz.. iar.. si iar.. zambete si lacrimi..

Sentimentele se tot schimba.. de la o zi la alta.. iar dragostea.. ahh.. dragostea.. nu sta pe loc.. A ajuns repede la mine.. îşi face prezenta si zi de zi privesc ciudat cum creşte…

Iar tu.. ai grija sa o alimentezi.. de acolo..

Îţi voi privi secundă de secundă chipul în pozele din mintea mea..

Lipită de tine voi sta noapte de noapte, imediat de vei închide ochii

Îţi voi zambi în fiecare dimineaţă chiar dacă nu va fi chipul tău primul văzut.. dar este deja primul gand..

Cand vei ajunge în varf te voi aplauda din primul rand.. iar după fiecare plecare va fi si aşteptare..

Te voi iubi azi.. si maine.. si poimaine.. si săptămana viitoare.. si luna viitoare.. si anul ce urmează.. si în toţi ani ce urmează.. mereu si mereu.. mai mult..

Un comentariu:

D. spunea...

Sa nu te lamentezi...
Sa nu te agasezi astfel sa nu`ti ramana timp pentru tine :).
Ai multe de facut! Gandeste-te la viitorul tau.
Te pup.