joi, 2 septembrie 2010

Cuvinte catre tine

… Nu ştiu cum sa încep.. de ceva vreme încerc sa găsesc un titlu si un început.. Am în schimb un cuprins.. si sper ca pe parcursul acestor randuri sa găsesc si un sfarsit..


În principiu îmi e greu sa spun un simplu “La mulţi ani ! “, asta pentru ca pe mine mă face sa mă simt prost. Cand ţi spune “La mulţi ani ! “ nu poţi răspunde decat cu “Multumesc ! “, dar dacă îţi spune orice altceva simţi nevoia sa completezi..


Ţie,îţi spun si îţi doresc sa cresti.. sa începi sa înveţi din greşeli, sa gandesti ca pană azi viaţa ta a fost doar o experienţa , poate, mai puţin plăcută, dar pe care ai ales-o, iar de azi vei ştii sa faci alegeri ceva mai bune.


Îţi doresc sa înveţi, sa înveţi ca nu exista prieteni si numai ai nici măcar rude, ca toţi cei din jurul tău sunt doar cunoştinţe mai bune sau mai puţin.


Vreau sa uiti.. sa-ti uiti trecutul, sa-ti trăieşti decent prezentul, sa afli intr-un final ca de ceva vreme mergi singur prin viaţa, si e cazul sa te trezeşti la realitate..


Nu as fi dorit sa-ti privesc ochii si sa-ti rostesc aceste cuvinte, pentru ca ti-ar fi intrat pe o ureche si ti-ar fi ieşit pe alta.. Asa eşti tu.. asculţi si apoi uiti..


Nu mi-ai demonstrat niciodată ca poţi face o schimbare, dar eu tot mai sper.. si voi spera pană în ultima clipa din viaţa.. pentru ca potenţial exista.


Închei aici, dar nu fără a da o explicaţie.

Am ales sa public aceste randuri, in speranta ca din cand in cand le vei citi si vei încerca.



Dan, e timpul sa cresti !

Niciun comentariu: