miercuri, 22 iulie 2009

Poveste in doi..


In functie de primul mesaj de dimineata ne petreceam ziua.. stateam ore intregi de vorba.. despre lucruri neinteresante pentru unii si totul pentru noi.. vorbaraia asta ne apropia din ce in ce mai mult fara sa ne dam seama.. ne-am indragostit.. nu stiu cum.. nu stiu cand.. poate ca dupa prima conversatia dorintia a inceput sa ard cu putere in inimile noastre..

Am asteptat 26 de zile sa te privesc in ochii.. sa-ti simt rasuflarea in timp ce ma saruti.. sa te stang in brate.. 26 de zile in care am zambit ca doi nebuni asteptand cu nerabdare ziua in care ne vom simti pentru prima data..

Ne innebunea gandurile de noapte.. aveai insomnii.. te gandeai la mii de lucruri in ganduri puneai mii de vise.. dar majoritatea le uitai cand incepea o noua zi..

Mii de ganduri.. mi se vise.. care intr-o zi au devenit realitate..

14 decembrie.. ziua pe care nu am sa o uit niciodata.. noi.. o floare.. un zambet.. un sarut.. o statie de metrou.. o imbratisare prea calda pentru frigul ala..

Zilele in care ai fost langa mine sunt de neuitat.. primul sincer « te iubesc ».. apoi.. o perioada de liniste.. in care dorul se aprofunzea din ce in ce mai tare.. lacrimile curgeau de teama aca nu vei mai revenii.. ore interminabile de vorbit.. declaratii de dragoste.. doua suflete la distanta dar in acelasi timp atat de aproape..

23 ianuare.. cu ochii inlacrimati te asteptam pe peronul garii de nord arzand de nerabdare sa-ti privesc chipul zambind.. o alta imbratisare cald de neiutat.. in mijlocul peronului.. toti pasageri ne priveau gelosi, atunci timpul s-a oprit pentru o clipa sa ne priveasca si el..

In zilele acelea am fost cei mai fericiti.. in zilele petrecute impreuna ne-am dat totul.. si de atunci.. au mai urmat.. au urmat cele mai frumoase zile, ore, minute.. secunde din viata mea.. inexplicabil, dar sincer..

Mai sti ? cand am mers in parc.. ne-am luat o ciocolata pe care am impartit-o pe malul lacului.. cand ne-am mozilit si hainele cu ea..

Mai sti ? cand ne-am luat inghetata, ne-am asezat pe o banca oarecare sit t e-am mozolit cu ea pe nas.. asa imi placea privirea ta.. asa imi place sa te tachinez ca apoi sa te impact cu sarutari moi..

Mai sti? cand am alergat ca nebunii prin ploaie doar ca sa vedem cum arde flacara din carol.. flacara unde mi-ai jurat iubire..

Mai sti ? cand am mers la manastirea Voronet si am gasit zapada inghetata in curtea manastirii, dar si asa ne-am bagat unul altuia pe sub haine..

Mai sti ? cand stateam amandoi la masa.. cand mi-ai facut surpriza si ai venit sa ma vezi.. m-am simtit in al 9-al cer atunci chiard aca nu ti-am aratat.. eram fericita.. iar tu te alintai ca un copil.. te-am adorat atunci.. m-ai molesit.. iubesc sa te vad asa.. sa te pup.. sa te strang in brate..

Momentele frumoase nu se uita niciodata.. esti cea mai importanta persoana din viata mea.. vreau sa te vad fericit.. vreau sa te fac fericit.. vreau sa fiu a ta si tu al meu.. sa fim doar noi.. sa impart cu tine aceiasi casa.. acelasi pat.. acelasi tot.. sa-ti fac copii.. sa ne tinem de mana in orice moment.. si cand ne e bine si cand ne e rau.. asta vreau..





Povestea.. iubirii noastre continua..

Un comentariu:

D. spunea...

Asta e tot ce conteaza...aceasta poveste in doi....inca continua si asta e tot ce conteaza!


"stay alive to see how the story end"