sâmbătă, 18 iulie 2009

canoe..


"Viata mea.. o canoe.." Mult timp am vaslit singura.. incercand sa pastrez ritmul si directia.. dar valurile s-au napustit peste mine,iar canoea s-a rupt.. Tu.. mi-ai oferit un loc in canoea ta.. in doi am fixat o alta directie si am pastrat un ritm.. am reusit asa sa trecem cu bine de valuri si furtuna.. Dar.. intr-o zi marea noastra a devenit tubure.. iar eu am incercat sa pastrez canoea intreaga fara sa te tin de mana.. asa.. ai cazut.. te-ai innecat cu apa tulbure, iar eforturile mici depuse de mine nu te-au readus in canoe.. nu ai luptat sa revi, iar valurile m-au dus departe de tine.. azi am vaslit in locurile unde apa era linistita .. unde noi petreceam mult timp.. nu te-am gasit.. am sa ma intorc in locurile linistite si maine.. si poimaine.. cu speranta ca intr-o zi te voi gasi luptand cu valurile sa ajungi la mine..




Un comentariu:

BugsBunny spunea...

Te vei intoarce in aceleasi locuri...vei face efortu` sa fi zi de zi acolo unde erati amandoi...dar nu trebuie sa''muncesti'' numai tu... si el va trebui sa lupte cu ''valurile'' ca sa fiti din nou un ''noi''