duminică, 19 iulie 2009

De neuitat..


1.Draga prietena, iti scriu pentru ati aminti de o intamplare din copilaria petrecuta impreuna.. incep cu .. "Mai tii minte cand..." cand nu am mai mers la scoala din cauza grevei, iar dimineata eram singure acasa, ne faceam vizite.. o zi la mine.. o zi la tine.. intr-o zi am vrut sa facem "Parada modei" mi-ai dat o fusta de a ta care abia m'a incaput si pantofi lu'maica'ta.. cand am vrut sa dau fusta jos n'am mai putut decat taiata.. dupa 3 saptamani cand a gasit maica'ta fusta rupta ne-a facut o ora de morala, iar dupa .. am ras cu pofta..

2.Draga prietena, in amintirea intamplarilor petrecute impreuna iti scriu cateva randuri cu una dintre numeroasele.. Iti amintesti cand ne-am paruit dupa ce ne-am ofticat la jocul cu elastecul si parintii nostri s-au certat si au facut zarva in tot cartierul,iar noi a doua zi am spus povestea cu purceii si Popa Ilie si ne-am pupat ..

3.Draga prietena si fosta colega, alaturi de tine am petrecut 2 ani.. dar cei doi ani ne-au legat pentru o lunga prietenie.. intr-un din ani ne-am "certat" cu 2 dintre colege si am reusit sa impartim clasa in 2 tabere.. ele doua si noi 20.. cat de rele si fericite am fost atunci si cat radem acum de intamplarea asta..

4.Draga prietena si fosta colega, in 8 ani am fost prietene.. ne-am paruit,dar ne-am inteles si bine.. avem zeci de amintiri frumoase impreuna, dar una ne va ramane mereu in mine.. Aceea cand am incercat sa fumam prima data si ne-a aflat toata scoala.. si parinti.. si de la acea intamplare s-a distrus prietenia noastra, care probabil a ramas doar in mintea mea.. 

5.Draga prietena, ne leaga o prietenie sincera.. o prietenie ce va ramane in sufletele noastre mereu... incredere in tine nu mi-am pierdut'o nici azi.. chiar daca numai vorbim a atat de des tin totusi sa iti multumesc pentru increderea oferita..

6.Draga prietena.. prietenia noastra.. o carte deschisa.. chiar daca nu ne mai asemanam in gesturi atat de mult tot imi esti prietena.. si iti sunt prietena.. te-am numit.. si te numesc cea mai buna prietena.. iar povestea cu "mersul la discotesca" ramane in istorie..

7.Prietene.. cate amintiri.. cate glume.. cate rasete.. cata iubire prieteneasca.. ce am impartit noi.. nu va mai imparti nimeni niciodata.. multumesc pentru ajutorul dat in marea descoperite "EU"..

Dragi mei.. vroiam doar sa va multumesc pentru ca sunteti prieteni si "prieteni"..

Un comentariu:

D. spunea...

totusi nu reusesc sa inteleg ceva...