joi, 8 aprilie 2010

Nu te vreau..


Nu te vreau pentru ca atunci cand te vad imaginatia imi joaca feste,

nu te vreau pentru ca uneori ma domina varsta ta,nu tu!

Nu te vreau pentru ca nu-mi spui pe nume,

nu te vreau pentru ca numele tau e numele lui!

Nu te vreau pentru ca nu m-ai avut cand credeai ca ma ai,

nu te vreau pentru ca nu esti complex!

Nu te vreau pentru ca esti prea atent,

nu te vreau pentru ca uneori te alinti prea mult!

Nu te vreau pentru ca banii iti umfla penele,

nu te vreau pentru ca spui ca n-ai nevoie de multi!

Nu te vreau pentru ca nu am ce sa-ti ofer,

nu te vreau pentru ca nu-mi place cum imi vorbesti la telefon!

Nu te vreau pentru ca, conduci ca un nebun..

Nu te vreau pentru ca nu meriti sa te vreau,

nu te vreau pentru ca esti insuficient!

Nu te vreau pentru ca problemele tale nu exista decat in capul tau,

Nu te vreau pentru ochii tai caprui se uita mereu la mine fix ,

Nu te vreau pentru ca esti orb si ma vezi doar pe mine..

nu te vreau pentru ca imi cunosti radacina!

Nu te vreau pentru ca stii mereu ce gandesc..

Nu te vreau pentru ca uneori incerci sa ma faci geloasa desi stii ca nu-mi place.

Nu te vreau pentru ca ploua afara si tu nu-mi poti schimba starea,

nu te vreau pentru ca atunci cand ploua nu ma simt singura!

Nu te vreau pentru ca nici nu stiu daca existi si daca ai existat,pentru mine..

Nu te vreau pentru ca imi dai mereu senzatia ca esti o iluzie..

Nu te vreau pentru tot ce mi-a placut in tine,

nu te vreau pentru ca atat mi-a mai ramas,

Nu te vreau !

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu ma vrei pentru ca iti este teama.

ZuZyK spunea...

Si de ce mi-ar fi teama ?

Anonim spunea...

sa recunosti........
te vreau pentru ca atunci cand te vad imaginatia imi joaca feste,
te vreau pentru ca uneori ma domina varsta ta,nu tu!
te vreau pentru ca nu-mi spui pe nume,
te vreau pentru ca numele tau e numele lui!
te vreau pentru ca nu m-ai avut cand credeai ca ma ai,
te vreau pentru ca nu esti complex!
te vreau pentru ca esti prea atent,
te vreau pentru ca uneori te alinti prea mult!
te vreau pentru ca banii iti umfla penele,
te vreau pentru ca spui ca n-ai nevoie de multi!
te vreau pentru ca nu am ce sa-ti ofer,
te vreau pentru ca nu-mi place cum imi vorbesti la telefon!
te vreau pentru ca, conduci ca un nebun..
te vreau pentru ca nu meriti sa te vreau,
te vreau pentru ca esti insuficient!
te vreau pentru ca problemele tale nu exista decat in capul tau,
te vreau pentru ochii tai caprui se uita mereu la mine fix ,
te vreau pentru ca esti orb si ma vezi doar pe mine..
te vreau pentru ca imi cunosti radacina!
te vreau pentru ca stii mereu ce gandesc..
te vreau pentru ca uneori incerci sa ma faci geloasa desi stii ca nu-mi place.
te vreau pentru ca ploua afara si tu nu-mi poti schimba starea,
te vreau pentru ca atunci cand ploua nu ma simt singura!
te vreau pentru ca nici nu stiu daca existi si daca ai existat,pentru mine..
te vreau pentru ca imi dai mereu senzatia ca esti o iluzie..
te vreau pentru tot ce mi-a placut in tine,
te vreau pentru ca atat mi-a mai ramas,
te vreau !

Sergiu spunea...

:)

Magda spunea...

Foarte faina asta, nu incerca sa-l schimbi.Atunci nu o sa'l mai vrei.