luni, 8 martie 2010

Special



Azi.. o zi speciala in care voi, barbati puteti multumi, puteti cere iertare, puteti iubi, puteti alerga ca nebuni pe strada cu flori in mana fara ca cei din jur sa se uite ciudat..

Azi.. trebuie sa alegem cele mai frumose cuvinte pentru cele mai iubite persone..

Azi.. va puteti imbratisa mama si ii puteti spune ceea ce au stiut pana acum, dar nu au auzit.. “Te iubesc”-ul ala atat de profound..

Azi..  eu ii multumesc mamei..

Ii multumesc pentru ca imi lumineaza viata si are grija de mine..

II multumesc pentru ca m-a tinut in pantecele ei si m-a crescut..

Ii multumesc pentru ca m-a invatat sa mananc, sa vorbesc, sa merg si sa zambesc..

Ii multumesc pentru ca mi-a fost si imi va fi mereu alaturi..

Ii multumesc pentru ca ma asteapta mereu acasa..

Ii multumesc pentru ca uneori ma inveleste noaptea si imi spune “Noapte buna, puisor!”

Ii multumesc pentru ca ma iubeste neconditionat..

Ii multumesc pentru ca ma iarta mereu..

Iar.. voi.. fetelor.. sa fiti iubite..

La multi ani!

3 comentarii:

Cmbp (Diana) spunea...

Tu mi-ai amintit sa-i multumesc mamei ca azi,acum,aici exist...si traiesc.Tu mi-ai amintit sa-i multumesc mamei pentru tot ceea ce e.Mi-ai amintit sa-i spun un "te iubesc mama"....
Dar mi-ai amintit sa ii mai multumesc unei persoane. Ii multumesc [ei] . Ii multumesc ca exista si ea...ca e alaturi de mine cu toate ca uneori simt ca nici nu e langa mine. Ii multumesc ei pentru faptul ca nu se supara cand ii iau o tigara din pachet dupa ce-mi citeste biletelul care l-am lasat in pachet: " Am sutit una. Dya ". Ii multumesc ei. Ii multumesc ei ca uneori isi varsa nervii pe mine degeaba...Si dupa ne amuzam amandoua.Ii multumesc si ei si mamei!
La multi ani ei pentru ca...esti tu!

Razvy aka Corbu spunea...

ce e aia 8 martie? :-? sper ca a trecut... ia sa ma uit in calendar hmmm

ZuZyK spunea...

Iar eu.. iti multumesc tie pentru ca imi faci ziua mai frumoasa prin biletele tale..
Iti multumesc ca imi asculti toate prostiile si nu-mi spui niciodata sa tac pentru ca te plictisesc..
Iti multumesc pentru ca imi esti alaturi de atatia ani.. Rstul le stii.. ;;)