duminică, 24 ianuarie 2010

The same

Sunt o visatoare desavarsita. Gandesc mult mai mult decat am facut-o anul trecut. Decat am facut-o ieri,si maine o voi face mai mult decat am facut-o azi.

Ma uit de cateva zile la un serial. Six Feet Under. Foarte tare,desi putin prea macabru. Chiar si pentru mine.
Si da,nu exista rost al vietii. Toti ne nastem,toti murim,se nasc altii,mor si ei...si tot asa. Nu e nimic frumos in asta.. absolut nimic.

Nu am auzit in zilele noastre de o persoana asemanatoare cu Einstein ori Edison ori Platon ori Fidias ori mai stiu eu cine care dateaza in istoria asta de atatea veacuri si inca vor mai dainui cine stie cat mai departe. Niciun artist muzical care sa aiba o piesa pe care o vor asculta si nepotii nostri.
Ciudat,foarte ciudat. Nu stiu de ce gandesc atat. Nici macar nu vreau sa demonstrez ceva. Si daca as afla ceva nou despre viata asta,oricum nu cred ca as spune cuiva.
Uneori sunt paranoica ca sunt intr-adevar paranoica. Asta e ceva de genu` ala "urasc oamenii care urasc oamenii".

Inca astept persoana aia cu care o sa discut chestiile astea fara sa ma creada nebuna si sa zica "unde a fost atata timp?" si sa-mi zica chestii care sa ma incante dar sa fie cu adevarat sincere.

Chiar daca poate nu exista,eu inca sper. si sper...si sper...mai condimenteaza zilele astea oricum prea banale pentru a-ti mai dori ceva..
si ca de obicei am aberat.. pentru ca asta sunt eu.. „complicat de simpla”..

When you can live forever what do you live for ? (asta chiar ar fi buna ca tema saptamanii).

Da..ar fi...



To be continued....

4 comentarii:

Unknown spunea...

Si nu te enerveaza ca gandesti prea mult? Pe mine da, la culme ma enerveaza chestia asta.

ZuZyK spunea...

nu, nu ma enerveaza.. ba chiar imi place..

Anonim spunea...

E interesant totusi...faza cu "ganditu` prea mult". Mergem pe premisa gandim prea mult si traim prea putin ...sau "gandim mult si atat?" .
E intresant faza cu sa gasesti pe cineva sa vorbesti fara sa te creada nebuna? AAA..e ca si cum eu as zice la cineva "ba,stii,am venit sa aberez cu tine despre Moarte.Coaie mi-e frica.Uite cum imi imaginez (...) " si persoana sa rada ca un om futut ce e : "Frate.Ai inebinit.Haha ".Da,m-as simti ca un cacat.Asta mi se pare o tema destul de oke...
Nu uita....Nu uita...oke ?

Excepţiul spunea...

si gandeste-te cat de tanara esti, ai timp sa-l intalnesti si pe share-man.