vineri, 9 octombrie 2009

Iubesc viata


De ce imi iubesc viata ?
Pentru ca ma trezesc dimineata inaintea soarelui si prind linistea aceea dinaintea haosului. Imi beau cafeaua in liniste...fara zgomot, fara graba.
Pentru ca am doar una si nu vreau sa incapa tristetea in ea desi cateodata ma supar pe ea si o iau la injuraturi..
Pentru ca am avut norocul sa am parinti.. si mai tarziu voi fi sprijinul lor si ma voi simti mandra.. Pentru ca imi fac parinti sa zambeasca si sa se bucure de reusitele mele..
Imi iubesc viata pentru ca ma lasa sa-mi construiesc o lume de fiecare data cand citesc o carte.. Imi iubesc viata pentru ca e plina de culori si nonculori.. pentru ca soarele nu ma mai oftica.. il oftic eu pe el si ii scot limba cand se trezeste..
Pentru zilele sunt scurte si orice fapta conteaza..

Iubesc viata pentru ca o traiesc.. si ma bucur de ea de fiecare data cand dau aer afara din piept..

Niciun comentariu: