marți, 24 martie 2009

Love is for loosers (ep.2)

Revin la o postare mai veche “Love is for loosers”.. acele cuvinte sunt formulate la modul general.. dar iti dartorez tie un raspuns plauzibil in ceea ce priveste iubirea in cazul meu..

Mereu am crezut in mine.. am crezut in sentimentele mele legate de anumite persoane.. am sustinut la nesfarsit ca stiu ce-i iubirea.. ca am trait-o, simtit-o.. ca m-am bucurat de ea.. iar fiecare final ramaneam dezamagita..

Mi-am declarat mereu iubirea pe care nu am simtit-o niciodata.. am spus “Te iubesc!” doar ca persoana de langa mine sa nu se simta prost.. Mii de greseli pe care le regret desi e prea tarziu..

Am afirmat mereu ca iubesc, dar ca nu am sa plang niciodata in fata persoanei iubite, ca nu am sa ma las calcata in picioare, ca nu voi suferi, ca voi uita usor si o voi lua de la capat.. Dar totusi, cand mai putin credeam in iubire.. cand credeam ca lumea mea se va sfarsi.. ca nu voi mai putea incepe o alta etapa a vietii.. ca intr-o zi nu voi mai deschide ochii.. ca ma sting pe zi ce trece.. ca sunt singura.. ca numai are rost sa lupt cu viata.. cand numai asteptam nimic de la mine.. cand increderea a plecat.. el.. mi-a daruit speranta si rabdarea..

Incet incet mi-a daruit lumina, zambetul, soarele, frumusetea, sclipirea, bucurita, lacrimile, iubirea, durerea, dezamagirea, prietenia, confidentialitatea, aventura, idila, pasiunea, versurile, muzica, textul, sarutul, cuvantul, atingerea, sunetul, filmul, suflarea, siguranta, protectia,dragostea, emotia, entuziasmul, caldura, afectiunea, increderea, parfumul, vantul, inima, sufletul, privirea, gandul, culoarea, imbratisarea, umarul, mana, clipa, mirosul, fara sa ceri nimic la schimb..

Langa el am descoperit ce-i iubirea.. ma invatat sa simt, sa traiesc, sa iubesc, sa zambesc, sa ma bucur, sa cant, sa ascult, sa vorbesc, sa scriu, sa gandesc..

Mi-a aratat bucuria din lucrurile marunte..

In fiecare clipa patrunde in gandul meu.. ocupa fiecare bucatica a gandului, a inimii.. El e primul meu gand cand ma trezesc.. Fiecare zi e speciala pentru ca e in gandul meu.. Ziua imi merge in functie de primul lui mesaj.. Zambesc doar cand ii aud vocea rostindu-mi timid “Te iubesc!”... Desi avem multe obstacole de trecut, ne vom tine de mana la nesfarsit si vom trece impreuna peste toate.. pana ce am sa-l strang in brate in orice minut..

Sunt un caz fericit.. o poveste cu “happy end” care abia acum incepe..

Am intalnit iubirea si am coborat la statia corecta..

PS: Iubirea se simte..

Niciun comentariu: